Welcome to my world/ به دنیای من خوش آمدید

Welcome to my world/ به دنیای من خوش آمدید



دنیایی به دور از تعصب، حسادت، تنفر و ناامیدی، این دنیایی است پر از عشق و عشق به انسان. دنیای امید به فردایی بهتر. دنیای تلاش برای بهتر زندگی کردن، برای بیشتر یاد گرفتن. دنیایی آزاد و برابر همچون آمال و آرزوهایم







måndag 11 juli 2011

خانواده سعیید ماسوری از مدیرکل روابط عمومی زندانها می پرسد!


روزنامه شرق به تاریخ سه شننبه 26 اسفند 1382، به نقل از آقای منوچهر عدالتی مدیر کل دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندانها می نویسد: سعید ماسوری زندانی است که بیش از این گفته می شد به اعدام محکوم شده ، درحال (( تحمل کیفر)) در زندان است.
اما آقای عدالتی به مدت زمان این تحمل کیفر هیچ اشاره نمی کنند. سوال خانواده سعید این است: اگر حکم اعدام وی لغو شده است، چرا به وی اعلام نمی کنید؟ چرا همچنان وی را زیر فشار برای امضا توبه نامه و تعهد همکاری دارید؟ چرا امضا این اسناد را شرط لغو حکمش از سوی قاضی می دانید؟ شما می گوید: (( که پیش از این گفته می شد به اعدام محکوم شده))، منظورتان چیست؟ آیا یه اعدام محکوم نشده بود؟ آیا محکوم شده بود و حکمش لغو شده است؟ آیا این به این معنی است که ایشان حکم داره ولی حکمشان اعدام نیست؟ چرا این حکم را به ما اعلام نمی کنید تا ما از فشار روانی چهار ساله خلاص شویم؟ و چرا همیشه در برگه اعلام وضعیت می نویسید (( بلاتکلیف))؟ آیا این اطلاعیه دادنها به روزنامه فقط به این دلیل نیست که سراسر دنیا از کیس سعید باخبر شده اند و میلیونها انسان شریف و انسان دوست، خواهان لغو حکم اعدام وی می باشند؟

آقای منوچهر عدالتی این از انصاف و عدالت بدور است که شما در سطح علنی و روزنامه ها، اینگونه اظهار نظر می کنید و از سوی دیگر نه تنها به سعید و ما لغو حکم را اعلام نمی کنید بلکه به سعید فشار می آورید که حکمت بخاطر ننوشتن توبه نامه، لغو نشده است. آقای عدالتی حتمأ در خانواده اتان هیچگاه زندانی سیاسی محکوم به اعدام نداشته اید، پس نمی توانید عذابی که ما در این چهار سال را کشیده ایم را بفهید. اما اگر ذره ای وجدان انسانی هنوز در وجودتان باشد، ما را از این عذاب کشنده روزمره، با اعلام رسمی خبر لغو حکم اعدام سعید، نجات خواهید داد.

از طرف خانواده سعید ماسوری
منوچهر ماسوری
سوم فروردین 1383

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar