Welcome to my world/ به دنیای من خوش آمدید

Welcome to my world/ به دنیای من خوش آمدید



دنیایی به دور از تعصب، حسادت، تنفر و ناامیدی، این دنیایی است پر از عشق و عشق به انسان. دنیای امید به فردایی بهتر. دنیای تلاش برای بهتر زندگی کردن، برای بیشتر یاد گرفتن. دنیایی آزاد و برابر همچون آمال و آرزوهایم







fredag 8 juli 2011

جوابيه مهوش علاسوندی، مادر محمد و عبدالله فتحی به جنايتكاران رژيم اسلامى

جوابيه مهوش علاسوندی، مادر محمد و عبدالله فتحی به جنايتكاران رژيم اسلامى

من مهوش علاسوندی، مادر دو سربه دار محمد و عبدالله فتحی، با درود و سپاس از همراهی و همدلی هموطنان عزیزم در سراسر دنیا، به خصوص در کشور عزیزم ایران، لازم دانستم جواب یاوه گویان جمهوری اسلامی را طی این نامه بدهم.
شما فرزندان ایران را به جرم آزادیخواهی و به دلایل واهی و بی اساس زندانی و شکنجه و کشتار می کنید و توقع دارید که مردم ایران و خانواده های این عزیزان ساکت بمانند، تا شما دست به غارت و چپاول هرچه بیشتر سرمایه های ملی زده و هر مخالفی را با کشتار و شکنجه و تجاوز و ترور شخصیت نابود گردانید.
البته از آنجایی که دشمنان ما از احمقها و نادانان هستند، خود اقرار می کنند که مهوش علاسوندی فرار کرده و این خود گویای ظلم و ستم در درون کشور ایران است. انسان اگر در جایی احساس امنیت بکند از آنجا فرار نمی کند و نیز به من تهمت زده اند که به گروه خاصی پیوسته ام.
من مهوش علاسوندی ضمن استقبال از حمایت تمامی سازمانها، گروهها، نهادهای مردمی و حقوق بشری در داخل و یا خارج از کشور، خود نیز پایه گزار نهاد مادران علیه اعدام در سراسر جهان به ویژه کشور اشغال شده ام، ایران، می باشم. زیراکه مبارزه علیه اعدام را به دلیل آنکه با تمام وجودم لمس نموده ام و عزیزترین گوهره وجودم یعنی دو فرزندم، محمد و عبدالله، را در این مبارزه توسط جنایتکاران تابع ولایت از دست داده ام، اعلام می نمایم تا لغو کامل مجازات اعدام و سنگسار و شکنجه که به نام تعزیر در جمهوری ولایت فقیه برای سرکوبی و نابودی مخالفان سیاسی و غیرسیاسی اعمال می شود از پای نخواهم نشست و ضمناً اعلام می نمایم که قصد خودکشی هم نخواهم داشت و این هجوم تبلیغی توسط ارگانهای مزدور جمهوری ولایت فقیه را مرحله ای از آماده سازی اذهان عمومی برای ترور و یا هر اقدام وحشیانه و ضد انسانی جمهوری اسلامی دانسته و پیامد هرگونه اتفاقی سوئی برای من و خانواده ام مسؤولیت آن به عهده شخص ولایت فقیه و ارگانهای تابع آن می باشد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar