Welcome to my world/ به دنیای من خوش آمدید

Welcome to my world/ به دنیای من خوش آمدید



دنیایی به دور از تعصب، حسادت، تنفر و ناامیدی، این دنیایی است پر از عشق و عشق به انسان. دنیای امید به فردایی بهتر. دنیای تلاش برای بهتر زندگی کردن، برای بیشتر یاد گرفتن. دنیایی آزاد و برابر همچون آمال و آرزوهایم







onsdag 13 juli 2011

تقلیل حکم اعدام سعید ماسوری به حبس ابد!


تقليل حکم اعدام سعيد ماسوری به حبس ابد! احکام اعدام کليه زندانيان سياسی بايد لغو شود! منوچهر ماسوری
قبل از هر چيز از کليه گروه ها، احزاب و سازمانها و افرادی که در راه نجات جان سعيد ماسوری تلاش کردند، صميمانه تشکر و قدردانی می کنم. در تاريخ بيست و هشت خرداد ۸١ من اولين نامه ام را خطاب به مردم ايران و جهان، انتشار دادم. متن اين نامه پيوست است. کمتر از چند هفته هزاران انسان شريف و صد ها گروه و سازمان از کمپين دفاع از جان سعيد دفاع کردند. از ايران، انگليس، سوﺌد تا کانادا و آمريکا انسانهای که نقطه مشترکشان دفاع از حقوق انسان و مخالفتشان با مجازات اعدام بود، به اين کمپين پيوستند. و در کمتر از چند ماه جمهوری اسلامی عقب نشينی کرد و اجرای حکم اعدام سعيد را متوقف کرد.
مردم شريف و آزاده!
گروه ها، احزاب و سازمانهای مدافع حقوق انسانی!

حکم اعدام سعيد تقليل يافت اما هنوز زندانيان سياسی بسياری هستند که همچنان در بيم و هراس اعدام به سر می برند. احکام اعدام همه زندانيان سياسی سريعآ بايد لغو شود. خانواده های زندانيان سياسی همگی نگران سرنوشت فرزندان خود هستند. بايد به اين نگرانی پايان داد و سايه نابودکننده مجازات اعدام را از بالای سر زندانيان سياسی کنار برد. ما همچنان در کنار خانواده های ديگر زندانيان سياسی برای آزادی کليه زندانيان سياسی تلاش زندانيان سياسی آزاد بايد گرددند. اين خواست مردم ايران است. اين خواستی که به صورت شعار در کليه اعتراضات بخشهای مختلف مردم ايران خودش را نشان می دهد. سعيد ماسوری و کليه زندانيان سياسی بايد فورآ آزاد شوند. جمهوری اسلامی را بايد بيش از اين عقب راند و آزادی کليه زندانيان سياسی را با اتکا به جنبش های اعتراضی مردم به حکومت تحميل کرد. ۱۰ اکتبر روز جهانی عليه اعدام در راه است، دست در دست هم و با پيوستن به کمپين "ائتلاف جهانی عليه مجازات اعدام" می توانيم فشار بين المللی بيشتری را برای لغو مجازات اعدام درجهان و ايران به قدرتهای جهان بياوريم.
در پايان به مردم ايران، سازمانها، احزاب و گروه های مدافع حقوق بشر و همه انسانهای شريفی که برای لغو مجازات شنيع و ضد انسانی اعدام تلاش می کنند، به ويژه کميته بين المللی عليه اعدام و سخنگوی اين کميته مينا احدی اين پيروزی را تبريک می گويم و ضمن تشکر فراوان آرزوی موفقيت های بيشر برای جبهه انسانيت عليه بربريت دارم.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar